miércoles, enero 11, 2006

Vamos de vuelta a Kolear....

Estimados todos, como recordarán me había desencantado con el KoL a partir del desastre del click de Jick. Pues resulta que hace algunas semanas me rstauraron el "contenido" de mi Hagnk's, pero me faltaban algunas cosas muy importantes, las cuales me restablecieron el día de hoy... Asi que voy de nuevo metido al KoL en lleno, bueno, por lo menos con el timpo que me deja el trabajo. Les dejo copia del KMail que me enviaron hoy:


From Xlyinia (#4741) [reply] [quoted]Date: Tuesday, January 10, 03:45PM
Here you are. Sorry for the inconvenience; here is some meat to help you purchase (from the Mall) what you lost in the database fiasco.
These items were delivered to Hagnk's Mostly-Burned-Down Ancestral Mini-Storage:
You acquire 2 Mr. Accessories

You acquire an item: star pants

You acquire an item: imitation nice watch

You acquire an item: tiny plastic Jarlsberg

You acquire an item: tiny plastic Sneaky Pete

You acquire an item: tiny plastic Susie

You acquire an item: miniature gravy-covered maypole

You acquire an item: wax lips

You gain 50,000 Meat, which was delivered to Hagnk's Mostly-Burned-Down Ancestral Mini-Storage.

1 Comments:

Blogger Necroman said...

Bienvenido pues, jarmanos!

9:31 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home